maanantai 22. lokakuuta 2012

M niin kuin mä en ikinä löydä ketään!

Nyt se on lähes tieteellisesti Avan testillä todistettu, että Neo tarvitsee miehekseen rauhallisen kotihiiren. Olen myös aika varma siitä, että sitten kun leffa on alkamassa, Hän tulee soittamaan ovikelloani ja ensikohtaamisestamme tulee romanttisinta ikinä. Ja sitten me eletään yhdessä happily ever after.


Olen ehdottomasti samaa mieltä siitä, että vaihtoehdoista Rauhallinen kotihiiri tai Sosiaalinen ja menevä, valitsisin testin ehdottaman miehen tosin joillakin sosiaalisen ja menevän ominaisuuksilla täydennettynä. Ei oikeasti voi olla niin, että miehiä on olemassa vain näitä kahta yllämainittua lajia. Typerä testi. Odotinko muka jotain tieteellisesti pätevää testiä? No en, mutta...

Minä haluan fantasia-miehen. Pizzerioissakin on aina vaihtoehtona fantasia, johon saa tilata täytteet oman makunsa mukaan eikä toisen ominaisuuden olemassaolo sulje pois toista. Minä haluan sosiaalisen kotihiiren, joka ei kuitenkaan kyhjötä kiinni kyljessä 24/7. Testi on väärässä, sillä todellakin ahdistuisin sellaisesta. Toki saattaisin ahdistua myös joka viikonloppuisesta baareissa riekkumisesta. Onko todella niin, että sosiaalisuus ja menevyys tarkoittaa baareissa tapahtuvaa humalaisten örinää? Mä en kestä. Mä en ikinä löydä ketään!

Onko muita joiden vaatimat täytteet ei mahdu samaan pizzaan?

9 kommenttia:

  1. Ei varmaankaan oo ketään muita, ehhehe.

    Ite olen oikeastaan jo liukunut aihepiirin ulkopuolelle, sillä tykkään oikeasti rauhaisasta elostani kahden missen kanssa. Onhan noita ukkoja mennyt ja tullut, kaikista on loppuviimeeks ollut enemmän harmia kuin kissoista. Rumempiakin ovat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kröhöm, jos olisin maininnut tekstissä etten edes halua etsiä tai löytää ketään, niin koko juttu ois mennyt pilalle. Halusin kerrankin olla epätoivonen. ;D Sitä paitsi mulla on aavistus, että on olemassa myös täydellisiä makunautintoja.

      Kissat ois kivoja (jos noi kaks vois pitää), mutta harmillisesti mulla tulee niistä keuhkot kipeiksi. Miesten kanssa tätä ei ole tapahtunut.

      Poista
    2. Täyttä totta puhut ulkonäöstä!! Ja peukutus päälle sekä +1

      Poista
  2. Muusta en tiiä, mutta kauhea pizzanhimo iski tätä lukiessani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos nyt heti tilaisi tai lähtisi hakemaan, niin ehtisi vielä. :D

      Poista
  3. Sain saman kotihiiren, en oikein tiedä mitä ajatella. Siis tuo avioversiohan on kestänyt jo 20v ja todellakin viihtyy kotona paremmin kuin minä. Sitten on pari haavemiestä... oletan edellisistä elämistä tuntevani heidät. Sen verran kova on veto, saa pistää kaikki kynnet maahan aina heidät nähdessään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Testin ongelma lienee se, että siinä oletetaan, jotta jos toinen on kotikissa, kotihiiri tai joku muu kotieläin, niin ilman muuta haluaa kotona edes kyhjöttää kiinni jossain toisessa. Luulen, että liittojen kestävyyden kannalta on tärkeää, jotta edes jompi kumpi edes välillä poistuu kotoa tai että molemmilla on edes joku pieni oma soppi, jossa saa olla ihan itsekseen. Voihan se olla, että jotkut oikeasti tykkää sellaisesta, mutta minun on kovin vaikea ymmärtää sitä.

      Toinen testin ongelma on se, että oletuksena on, ettei kotona voi missään nimessä tehdä mitään muuta kuin syödä ja katsoa elokuvia. Ja sitten kun mennään ulos, niin silloinkin elokuviin. Siis täh?

      Fantasia-/Haavemiehet on haastavia. Tosin sellaista vielä odotellaan, jota pitää vastustella kynsin hampain. Paitsi etten ehkä vastustelisi, kun ei ole mitään sitoumuksiakaan joiden vuoksi vastustella. ;)

      Poista
    2. Niinpä. Mua ahdistaisi istua kaiket illat kiinni toisessa :)

      Poista

Jotain sanottavaa asiasta tai asian vierestä? Sano se nyt tai myöhemmin, mutta älä vaikene iäksi.

Kaikki kommentit päätyvät ensin sähköpostiini hyväksyttäviksi. Valtaosa kommenteista myös hyväksytään, koska tykkään kommentaattoreistani - sekä vakituisemmista että satunnaisista. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...