torstai 26. huhtikuuta 2012

J niin kuin jääräpää

"Mä olisin kyllä tullut aikasemmin, mutta kun mun piti kinata oinaan kanssa rakkaudesta ja makkarasta."

Oinas on ehdottoman tärkeä osa tarinaa. Jos se olisi ollut rapu tai vaikka rukoilijasirkka, niin neitihän olisi tullut sovittuun aikaan. Mutta koska kyse oli oinaasta, niin sen oli pakko saada viimeinen sana. Ja koska se oli oinas ja hän itse on jääräpää, niin mun kuuluu ymmärtää, ettei voinut pitää kiinni sovitusta. Multa meni nyt kyllä joku kohta pahasti ohi, koska en ymmärtänyt oikeutusta. Ymmärsittekö te?

Äitinä mä olen toki ylpeä kasvatustyöni tuloksesta. Jääräpäänhän mä halusinkin kasvattaa. Tai oikeastaan halusin, että osaa pitää puolensa. Seuraavaksi taidetaan alkaa keskustelemaan siitä, mitkä asiat on kinastelun arvoisia ja mitkä ei. Sitä ennen mun lienee syytä palauttaa hänelle mieleen, että kumpi meistä oikeasti on jääräpää.






2 kommenttia:

  1. Mun päästä kuuluu vaan *ping* ja silmät alkaa pyöriä ympyrää aina, jos joku perustelee jonkun ihmisen luonnetta horoskooppimerkillä.

    VastaaPoista
  2. Mä olen nyt enemmän ihmeissäni siitä, että myöhästymistään voi perustella jonkun täysin ulkopuolisen horoskooppimerkillä. Että juu, mulle tais käydä just toi ping-juttu. :D

    VastaaPoista

Jotain sanottavaa asiasta tai asian vierestä? Sano se nyt tai myöhemmin, mutta älä vaikene iäksi.

Kaikki kommentit päätyvät ensin sähköpostiini hyväksyttäviksi. Valtaosa kommenteista myös hyväksytään, koska tykkään kommentaattoreistani - sekä vakituisemmista että satunnaisista. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...