perjantai 27. huhtikuuta 2012

P niin kuin pidennys

Turhamaisuuden huippu on nyt koettu. Tai ei ihan vielä, mutta melkein.

Käväisin töissä hipelöimässä pidennyshiuksia ja kohta mä pääsen kokeilemaan käytännössä enkelikiharoita. Niin, en vain hipelöinyt vaan valittiin myös oikeasti sävyt ja asianomaiset henkilöt on käskytetty tekemään tilaus. Olenhan mä ennenkin käyttänyt kasvatuksessa kepulikonsteja, mutta vain osittain. Tällä kertaa sieltä on tulossa hiukset koko pään pidennykseen. 

Järkytys oli ehkä suurin, kun tajusin, että musta tulee Christina Aguilera kopio. Mä peruisin koko jutun, ellei kontrasti olisi sittenkin hiukan...hmmm... no pehmeämpi.


Sitä paitsi mä tiedän jo valmiiksi, että vaikka kuinka suunnittelen aamuisin kihartelevani uusia hiuksiani, niin käytännössä mulle käy Cameron Diazit. Aukiharjatut kiharat ja poninhäntä. Kai sellaisen kanssa voi elää. Voihan? 


Mutta toivottavasti kärsivällisyyteni riittää edes tähän. Parilla pinnillähän eilisistä kiharoista tekee edes vähän laitetun näköisen. Se täytyy kuitenkin lisätä, että kuvahaku ohjasi mut johonkin hääfoorumille, jossa joku suunnitteli haluavansa alla olevan hääkampaukseksi. Toisille tietyt jutut on arkea ja toisille juhlaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain sanottavaa asiasta tai asian vierestä? Sano se nyt tai myöhemmin, mutta älä vaikene iäksi.

Kaikki kommentit päätyvät ensin sähköpostiini hyväksyttäviksi. Valtaosa kommenteista myös hyväksytään, koska tykkään kommentaattoreistani - sekä vakituisemmista että satunnaisista. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...