maanantai 23. huhtikuuta 2012

K niin kuin kampaajalla

Mä koin tänään jotain uutta ja ihmeellistä. Kävin kampaajalla.

Mä tiedän, että se on ihan tavallista - suurin osa ihmisistä käy kampaajalla. Mutta ei se mulle ole sitä. Kuten ei sekään, että viime kerrasta oli yli 2 kuukautta. Mä olen tottunut siihen, että joku hoitaa työn, mutta ne ei tee mitään itsenäisiä päätöksiä. Ei tehnyt tämäkään, mutta ainakin ehdotteli kaikenlaisia kivoja pikku juttuja, jotka mä sitten hylkäsin. Pääasia oli, että edes ehdotti. Taidan alkaa oikeasti käymään jatkossakin vieraissa. Maksaahan se vähän enemmän (aika paljon enemmän, kun se kuuluu normaalisti työsuhteen etuihin), mutta on siitä kuitenkin muutama vuosi, kun on voinut olla oikeasti asiakkaan asemassa.

Parasta reissussa oli kuitenkin se, että mä voitin itseni. Kasvatusprojekti jatkuu.


Mikä oli paras asia, joka sulle sattui tänään?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain sanottavaa asiasta tai asian vierestä? Sano se nyt tai myöhemmin, mutta älä vaikene iäksi.

Kaikki kommentit päätyvät ensin sähköpostiini hyväksyttäviksi. Valtaosa kommenteista myös hyväksytään, koska tykkään kommentaattoreistani - sekä vakituisemmista että satunnaisista. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...